#5 "Weź się ogarnij" - ćwiczenia dla ogarniętych inaczej


TYTUŁ: "Weź się ogarnij"
AUTOR: Pani Bukowa
GATUNEK: Rozrywka, poradnik
WYDAWNICTWO: Znak Literanova
PREMIERA: 18.01.2019 r.

O książkach Pani Bukowej w sieci huczy już od jakiegoś czasu. Niestety nigdy nie miałam okazji sięgnąć po nią osobiście. I oto przede mną najnowsza książka "Weź się ogarnij", którą mam przyjemność przeczytać dzięki Wydawnictwu Znak Literanova. 

"Ludziom, którym na wszystko starcza pieniędzy, po prostu brakuje wyobraźni."

Po książkę sięgnęłam po sesji, czyli w idealnym momencie. Bo co tu robić gdy nagle nauka się skończyła i przyszedł czas na słodkie lenistwo? Sięgnąć po książkę, zdecydowanie! Jeśli myślicie, że to kolejna nudna i nic nie wnosząca książka "jak żyć" to się grubo mylicie! Do tego "poradnika" należy podejść z przymrużeniem oka, króluje tu bowiem błogie lenistwo, łóżko i niezdrowe jedzenie. Czyli wszystko to co nie jest obecnie "modne". W książce opisanych jest mnóstwo technik jak wypełnić swój wolny czas, od wyjątkowo dziwnych po zaskakująco ciekawe. Znajdziemy tam 111 zadań do zrobienia poczynając od labiryntów przez wykreślanki do różnego rodzaju kolorowanek. Musze przyznać, że książka uczy kreatywności, a ja czułam się trochę jakbym wróciła do dzieciństwa. Autorka jednak zawiera w książce również treści, które niekoniecznie nadają się dla dzieci. Dlatego książka niby dla dzieci, ale dorosły, a w końcu każdy jest jeszcze trochę dzieckiem ;) Dzięki takiemu podejściu czytelnik może się odstresować od codziennych zmartwień. Czy można stosować się do tej książki na codzień? Dla mnie niekoniecznie, ale jak to mówią co człowiek to opinia. 

"Zadbaj o odpowiednią temperaturę w miejscu, w którym śpisz. No to wiadomo - nie za ciepło, nie za zimno, czyli jedna noga pod kołdrą, a druga poza nią."

Komentarze

  1. Ciekawa propozycja. Teraz właśnie potrzebuję czegoś lekkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią te pozycje przeczytam :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co za nowy wygląd bloga, ale bardzo mi się podoba. Chyba cos dawno tu nie zaglądałam, skoro jeszcze nie zauważyłam tej zmiany. Co do książki, wydaje się być interesująca. Ciekawi mnie jakie zadania przewidziała dla czytelnika autorka. Pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty