Przedświąteczne przygotowania

Cześć!
Każdy z Nas w większym lub mniejszym stopniu czeka i przygotowuje się do Świąt. Jako, że miałam okazję wziąć udział w projekcie Tajemnicza Paczka chciałabym Wam co nieco o niej zdradzić. Przyszła do mnie już jakiś czas temu, ale z powodu licznych obowiązków miałam czas siąść do niej zupełnie niedawno.


Muszę przyznać, że bardzo czekałam na tą paczkę i byłam bardzo ciekawa co się w niej znajduje.
A więc:
- 12 styropianowych jajek,
- 2 brokatowe kleje - srebrny i złoty,
- 6 kolorów plasteliny,
- fioletowe, filcowe wstążki,
- 3 bibuły - białą, żółtą i zieloną,
- czarodziejski klej,
- blok rysunkowy kolorowy,
- różowe cekiny,
- srebrne przylepiane ozdoby,
 - żółte koraliki.

Zawartością przesyłki byłam nieco zdziwiona. Nie należę do osób, które są pierwsze do wykonywania ręcznych robótek. Uznaję to jako wyzwanie i biorę się do roboty!
Wesołych Świąt!

Dziękuję za przesyłkę portalowi czytampierwszy.pl

Komentarze

Popularne posty