#35 Maski normalności w książce "Kastor. Bezlitosna siła"


TYTUŁ" Kastor. Bezlitosna siła"
AUTOR: Agnieszka Lingas - Łoniewska
GATUNEK: literatura obyczajowa, romans
PREMIERA: 5.06.2019 
WYDAWNICTWO: Burda Książki
MOJA OCENA: 8/10

Gdy Anita zaczyna pracować jako sprzątaczka w dużej firmie, jeszcze nie wie, że jej życie zmieni się nie do poznania. Do tej pory łapała się każdej pracy, aby spłacić długi, które ma u swojego przybranego brata. W firmie poznaje tajemniczego prezesa - Konstantego Lombardzkiego, który od pierwszych chwil wzbudza u niej wielkie zainteresowanie. Jednak dotarcie do niego, jest trudne. W podziemiach klubu zamienia się w bezlitosnego władce, którego nikt nie jest w stanie pokonać.

"Mną targały demony przeszłości, musiałem jakoś panować nad szałem, który czasami mnie ogarniał, i dzięki przeistaczaniu się w Kastora mogłem dać temu upust."

Konstanty to bardzo doświadczona przez los osoba. Przez liczne treningi wuja staje się on osobą oziębłą i niedostępną. Liczy się dla niego tylko swoja wygrana. Dzięki uporowi dorabia się firmy i poszanowania ludzi. Jego spokój burzy, Anita, dziewczyna doświadczona przez los, borykająca się ze swoimi problemami. Konstanty jest jednak w stanie zrobić dla niej wiele.

"Kiedy ogarnia cię szaleństwo, jestem tu po to, aby je przyjąć na siebie. Ty jesteś moją bronią, ja mogę być twoją tarczą."

Kolejna książka Agnieszki Lingas - Łoniewskiej, którą miałam okazję przeczytać. Po przeczytaniu takich książek jak: "Randka z Hugo Bosym" czy "Zakręty losu" znałam już styl pisania i charakter książek autorki. I przy tej książce się nie zawiodłam. Dramatyczne zwroty akcji, emocjonalny huragan i ludzie noszący na co dzień maski normalności. Każdy bohater ma swoją historię, naznaczoną bliznami, nie zawsze widocznymi, ale bolesnymi. Każdy z nich zawiódł się na tych, którzy powinni być dla nich oparciem. Jest w nich także pragnienie ciszy i spokoju. Kostek i Anita, on wychodzący z zimnej skorupy i ona, która dzięki niemu odkrywa w sobie siłę, żeby wstać z kolan i ruszyć do przodu.

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Burda Książki

Książkę można dostać również w portalu czytampierwszy.pl

Komentarze

Popularne posty