#42 "Pieszo i beztrosko. O sztuce spacerowania"


TYTUŁ: "Pieszo i beztrosko. O sztuce spacerowania"
AUTOR:Bonnie Smith whitehouse
GATUNEK: Poradnik
PREMIERA: 19.06.2019 r.
WYDAWNICTWO: Sine Qua Non

Pewnie każdy z Was wychodzi czasem, albo codziennie (!) na spacery. Co powiecie o tym, żeby przeczytać książkę o spacerowaniu?

"Jeśli ktoś chce być pewny drogi, którą podąża, musi zamknąć oczy i kroczyć w ciemności."

Książka jest typowym poradnikiem, w którym na jednej stronie rozpisane są zadania, które mamy zrobić, natomiast druga strona pozostaje dla Czytelnika, który ma opisywać swoje doświadczenia po ich wykonaniu. Nie jestem wielką fanką pisania po książkach przez co praktycznie połowa książki została przeze mnie nie wykorzystana. Autorka proponuje nosić książkę zawsze przy sobie, aby w dowolnym momencie rozwiązać jakieś zadanie. Niestety w takim tempie recenzję napisałabym pewnie dopiero po roku. Muszę przyznać, że jestem oczarowana tym jak książka została wydana: piękna, gruba oprawa, z paseczkiem służącym za zakładkę, a w środku liczne cytaty (niestety nie autorki), które według mnie są w książce najlepsze. Zdecydowanie nadaje się na wyjątkowy prezent, a osoba, która lubi chodzić z pewnością będzie nią zachwycona. Ja natomiast jeśli wychodzę na spacer to raczej z kimś, dlatego zadania nie sprawdziłyby się. Ale są różne typy osobowości, myślę, że dla introwertyków to książka idealna.

"Nigdy nie ustawajmy w poszukiwaniach. Koniec naszych poszukiwań nastanie wtedy, gdy przybędziemy do punktu wyjścia i stwierdzimy, że oto jesteśmy tutaj po raz pierwszy."

Egzemplarz odebrany za punkty w portalu czytampierwszy.pl

Komentarze

  1. U mnie książką bardzo się sprawdziła podczas spacerów, a do tego jest prześliczna. Masz rację, że świetnie nadaje się na prezent, sama bym chciała taki dostać. Wiele inspiracji płynących z książki zmotywowało mnie do działania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty