#24 Aktorstwo ponad życie w książce "W żywe oczy" [93]


TYTUŁ: "W żywe oczy"
AUTOR: JP Delaney
GATUNEK: kryminał, sensacja, thriller
LICZBA STRON: 424
PREMIERA: 05.09.2018 r.
WYDAWNICTWO: Otwarte
MOJA OCENA: 9/10

Po książkę sięgnęłam ze względu na poprzednią powieść autora: "Lokatorka". Podobnie jak tamta powieść i ta mnie nie rozczarowała. A wręcz przeciwnie. Książka opowiada o życiu dziewczyny zamroczonej przez grę, aktorstwo w które się wciela. W kolejną rolę wchodzi, aby nakłonić pewnego mężczyznę do przyznania się do morderstwa. I chyba podczas tej gry, Claire już sama nie wie co jest prawdą, a co fikcją literacką.

Komentarze

  1. Czytałam Lokatorkę, więc tą też mam w planach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po tą książkę właśnie dzięki Lokatorce, którą też czytałam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty