#26 "Osaczona" - Pola Roxa [95]



TYTUŁ: "Osaczona"
AUTOR: Pola Roxa
GATUNEK: literatura obyczajowa, romans
LICZBA STRON: 381
PREMIERA: 25.03.2020 r.
WYDAWNICTWO: Lipstick Books
MOJA OCENA: 7/10

Jeśli myślicie, że to kolejny nudny romans to się zdziwicie. Karolina od 16 lat jest żoną Bartka, razem spłacają kredyt hipoteczny i nie dogadują się za dobrze. Coś się między nimi wypaliło, a sytuacja w domu zaczyna się robić coraz bardziej napięta. Momentem zwrotnym jest, gdy Bartek oznajmia, że ma romans z najlepszą przyjaciółką Karoliny z pracy. Jej świat się wali, ale tylko na chwilę. Poznaje Waldka i od razu rusza na przygodę swojego życia w objęciach nowego partnera. Niestety obecny mężczyzna nie jest ideałem, a interesy które prowadzi nie są do końca legalne. Czy Karolinie uda się wyrwać z rąk przestępcy czy sama się przestępcą stanie?

Sięgając po książkę nie miałam za dużych wymagań. Miała być lekka i przyjemna. Oczywiście już po przeczytaniu kilku stron zrozumiała, że ta książka proponuje coś więcej niż tylko lekki romans. Przyjemnie płynąca akcja i opisy, które na skórze nie jednej osoby wywołają ciarki. I zakończenie, którego nie spodziewał się nikt. A może spodziewał? Tylko ja się nie domyśliłam?

Książkę można odebrać za punkty w portalu czytampierwszy.pl

Komentarze

Popularne posty