PRZEDPREMIEROWO #31 "Kolacja z Tiffanym" - Agnieszka Lingas - Łoniewska [100]



TYTUŁ: "Kolacja z Tiffanym"
AUTOR: Agnieszka Lingas - Łoniewska
GATUNEK: literatura obyczajowa, romans
PREMIERA: 3.06.2020
LICZBA STRON: 263
WYDAWNICTWO: Burda Książki
MOJA OCENA: 9/10

Życie Natalii Lisek, nie jest proste, a to przez to, że przez wiecznie wypadające i gubiące się soczewki kontaktowe nic nie widzi. Na przykład kiedyś dosłownie "wpadła" do gabinetu jednego z największych biznesowych gigantów. Żeby tego było mało dostała tę pracę. Dla Natalii jest to spełnienie marzeń, luksusowa firma z luksusowymi diamentami. I szef - Maciej Granicki, niesamowicie przystojny i bogaty. Można powiedzieć, że między tą dwójką od początku iskrzy. W którą stronę rozwinie się ich znajomość?

Świat diamentów nie jest taki jak mogłoby się wydawać. To jak gra, w której wygrać może tylko jedna strona. To niezwykły pojedynek, w którym należy wykazać się niesamowitym sprytem, aby osiągnąć to czego się chce. 

Z książkami Agnieszki Lingas - Łoniewskiej miałam już styczność nie raz. Jest to dla mnie autorka doskonała, każda jej powieść jest inna, ale mimo to utrzymana na tak samo wysokim poziomie. Podobnie jest i z tą książką. Pomysł na fabułę, według mnie bardzo dobry. To opowieść o tym jakby mógłby wyglądać, albo wygląda prawdziwa pogoń za diamentami, luksusem, albo ratowaniem własnej rodziny. Jedynym minusem jest tak naprawdę nieudolność głównej bohaterki, która bez przerwy wpada w jakieś kłopoty przez brak okularów. Ja również należę do grona okularników, ale jakoś nigdy nie zdarzyło mi się zapomnieć ich ubrać. Nie widzę - ubieram. Wiadomo, że w tej powieści ten motyw był dominujący, bo dzięki temu dostała wymarzoną pracę. Jednak mimo to niezdarność Natalii była dla mnie momentami niesamowicie denerwująca. Dlatego też nie daję 10 punktów. Poza tym akcja trzymająca w napięciu i ciekawa fabuła, polecam!

    Za książkę dziękuję Wydawnictwu Burda Książki

Komentarze

  1. Czuję, że mogłabym mieć problem z postacią Natalii. raczej nie mam tej książki w planach na najbliższy czas

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty