#49 "Nie ufaj nikomu" - Jayne Ann Krentz [118]


TYTUŁ: "Nie ufaj nikomu"

AUTOR: Jayne Ann Krentz

GATUNEK: kryminał, sensacja, thriller

PREMIERA: 04.09.2015

LICZBA STRON: 304

WYDAWNICTWO: Amber

MOJA OCENA: 8/10

Gdy Grace Elland drugi raz w swoim życiu odkrywa zwłoki zaczynają ją prześladować demony z przeszłości. W wieku 16 lat odkryła zwłoki zamordowanej kobiety. Tym razem ofiarą morderstwa jest jej szef. Mężczyzna, któremu zawdzięcza wiele, a przede wszystkim dobre zarobki. Teraz wszystko ma się zmienić, ponieważ firma bez szefa nie jest w stanie funkcjonować, a ona zostaje bez pracy. Na dodatek ktoś zaczyna szantażować Grace, podrzucając butelki wódki, które jednoznacznie kojarzą się z poprzednim morderstwem. Czy to celowe działanie, czy może zwykły zbieg okoliczności próbuje ustalić razem z Juliusem. Mężczyzna obracający się w finansowym kręgu, postanawia pomóc dziewczynie w poradzeniu sobie z przeszłością i odnalezieniu prawdziwego mordercy.

Sama książka podobała mi się bardzo. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to zdecydowanie za mała czcionka, która póki co nie jest dla mnie problemem, ale dla osób starszych myślę, że tak. Bohaterowie książki zostali w mojej głowie na długo i nawet czytając kolejną historię myślałam o nich. Autorka przenosi nas w świat grozy i niektóre elementy są naprawdę straszne. Sam motyw butelki wódki jest świetnym posunięciem, skłaniającym do myślenia. Doskonała intryga, która mogła się udać. Pokazująca, że dla niektórych pieniądze stanowią wszystko, nie liczą się żadne zasady moralne czy zwykłe człowieczeństwo.


Komentarze

Popularne posty