#71 Na jesienne smutki najlepsze "Cup of Theraphy" [141]


TYTUŁ: "Cup of Therapy"

AUTOR: Antii Ervasti, Matti Pikkujamsa

GATUNEK: poradnik

PREMIERA: 12.11.2020

LICZBA STRON: 252

WYDAWNICTWO: Znak Emotikon

MOJA OCENA: 8/10

Każdy z Nas szczególnie w porze jesiennej łapie doła. Albo przynajmniej ja myślę, że tak jest. Finlandia jako kraj najszczęśliwszych osób na świecie wychodzi Nam z pomocą! Doskonały duet Antii Ervasti i Matti Pikkujamas zabiera Nas do krainy szczęśliwości, pełnej pokrzepiających słów i świetnych obrazków.

Książka składa się z 112 mini rozdziałów, na który przypada rysunek wzięty z życia i opis jak sobie z tym poradzić. To doskonały pomysł dla ludzi zabieganych, kiedy to nawet jedna strona potrafi zdziałać cuda. Autorzy pokazują, że z każdej sytuacji można wyjść bez szwanku. Wystarczy trochę silnej woli i wiary, że wszystko to co się robi ma sens. Bo ma, prawda?

Po książkę sięgnęłam z wielką nadzieją, Ostatni czas nie jest dla mnie łatwy, nie tylko ze względu na pandemię koronawirusa. Często prowadziłam ze sobą monolog o sensie życia i podobnych pytaniach. Po przeczytaniu książki, zauważyłam, że moje myślenie gwałtownie się zmieniło. Może to przez pokrzepiające rady, może przez rysunki zwierząt przez które na prawdę robi się ciepło na sercu. A może sekret tkwi w obu rzeczach na raz? Nie zmienia to faktu, że książka zdecydowanie nadaje się na prezent szczególnie dla osób u których zauważacie smutek, zniechęcenie czy po prostu brak chęci do wszystkiego. Ta książka może ich uzdrowić. Jak dla mnie jedynym minusem było to, że autor radził żeby w trudnych chwilach pomyśleć o swoim partnerze/partnerce. A przecież nie każdy z Nas ma pomoc w najbliższych lub jest przez nich kochany. 

    Za książkę dziękuję Wydawnictwu Znak

Komentarze

Popularne posty