#75 I Ty możesz zostać cukiernikiem z książką "Dziewczyny z wypiekami na 4 pory roku"[145]

TYTUŁ: "Dziewczyny z wypiekami na 4 pory roku"

AUTOR: Agata Stankiewicz, Małgorzata Nagat

GATUNEK: kulinaria

PREMIERA: 28.10.2020

LICZBA STRON: 152

WYDAWNICTWO: Burda Książki

MOJA OCENA: 8/10

Cześć! Dzisiaj po raz pierwszy przychodzę do Was z wyjątkową recenzją. Jak pewnie już zobaczyliście, tym razem jest to książka kucharska. Chociaż nie do końca, bardziej cukiernicza. Jak zostać cukiernikiem ;).

Dwie dziewczyny Agata Stankiewicz (Sugar Lady) i Małgorzata Nagat (Candy Gold) po raz drugi łączą swoje siły i tworzą książkę. Tym razem jest to książka na 4 pory roku, czyli coś co osobiście uwielbiam. Bo jeśli jest sezon na truskawki, automatycznie myślę, np. o tartaletce, natomiast zimą wolę zjeść śliwki pod gorącą kruszonką? Tez tak macie? Jeśli tak ta książka jest dla Was.

Dziewczyny podejmują wyzwanie i tworzą przepisy, które są w zasięgu ręki nawet początkującego cukiernika (np. mnie). Dokładne opisy, pomogą zrozumieć nawet nieco bardziej skomplikowane operacje. To ważne, bo nic bardziej nie denerwuje jak konieczność wyszukiwania w Internecie jakichś skomplikowanych sformułowań. Drugim plusem są zdecydowanie piękne zdjęcia słodkich deserów, które autorki robiły dzień i noc. Skąd to wiem? Obserwuję ich profile na instagramie, gdzie dzielą się przygotowaniami do powstania książki. Szczerze polecam zaglądnąć. Kiedyś wyjście do cukierni wiązało się z niesamowitym przeżyciem zarówno smakowym jak i wyglądowym, dzisiaj wszystko to można zrobić samemu. Duma gwarantowana. Jedynym minusem jak dla mnie jest brak możliwych zamienników, nie dotyczy to stricte mnie, ale są np. osoby, które nie mogą spożywać glutenu i szukają czegoś innego. Tu natomiast mamy gotowy przepis, natomiast eksperymenty musimy robić we własnym zakresie. Ja nie mam z tym problemu, ponieważ w kuchni uwielbiam improwizować, łączyć ze sobą przepisy lub wymieniać składniki. To zdecydowanie książka dla mnie.

    Za możliwość bycia cukiernikiem dziękuję Wydawnictwu Burda Książki

Komentarze

Popularne posty