#13 "Bezkresne niebo" - Kate Atkinson [161]

TYTUŁ: "Bezkresne niebo"

AUTOR: Kate Atkinson

GATUNEK: thriller, sensacja, kryminał

PREMIERA: 10.02.2021

LICZBA STRON: 520

WYDAWNICTWO: Czarna Owca

MOJA OCENA: 5/10

Cześć Wam! Przychodzę do Was z książka "Bezkresne niebo". Hmm cóż by o niej powiedzieć. Trochę historii, mamy prywatnego detektywa, który tym razem podejmuje się sprawdzić wierność męża swojej klientki. Trop prowadzi go jednak do własnej przeszłości oraz do grupy niebezpiecznych przestępców. 

Książkę czytał mi się bardzo ciężko i jak widzę z opinii innych osób nie tylko mnie. Dużo bohaterów którzy wprowadzają tam na prawdę większy zamęt niż na prawdę coś w tej historii znaczą. Ja zgubiłam się wśród nich nie raz. Kolejnym minusem były opisy, które jak dla mnie były zdecydowanie przesadzone. Za dokładne opisywanie nawet najdrobniejszej rzeczy powodowało, że z każdą stroną zniechęcałam się do niej coraz bardziej. Dodatkowo dziwne dygresje w nawiasem, które służyły dokładnie niczemu. Przeczytałam mnóstwo opinii odnośnie wcześniejszych książek Kate Atkinson, również i ta zapowiadała się całkiem nieźle, ale niestety mnie nie porwała. Albo nawet mogę powiedzieć zanudziła.

    Za książkę dziękuję wydawnictwu Czarna Owca

Komentarze

Popularne posty