#30 Rodzinna tajemnica i tajemnicza zbrodnia w książce "Lipcowe dziewczyny" [178]

TYTUŁ: "Lipcowe dziewczyny"

AUTOR: Phoebe Locke

GATUNEK: kryminał, sensacja, thriller

PREMIERA: 1.07.2021

LICZBA STRON: 344

WYDAWNICTWO: Czarna Owca

MOJA OCENA: 10/10

Addie Knight nie zna innego życia niż to które ma. Mimo młodego wieku - 10 lat, dziewczynka bardzo wiele widzi i rozumie. "Przyklejona" do swojej starszej siostry Jessiki wierzy, że to co jej mówi jest prawdą. Z drugiej strony widzi ciągłą nieobecność taty i dziwne zachowanie pewnej nocy. Wtedy to dziewczynka widzi zakrwawione spodnie mężczyzny i zaczyna prowadzić własne śledztwo. Śledztwo wiążące się z datą jej urodzin - 7 lipiec. Czy tytuł "Lipcowe dziewczyny" jest przypadkowy czy owe dziewczyny to pewnego rodzaju nieme bohaterki książki?

Książka wciągnęła mnie od pierwszych stron i dosłownie nie mogłam się od niej uwolnić. Autorka w świetny sposób wplata elementy z Harrego Pottera, którego ja osobiście uwielbiam! Jest tu wątek niepewności spowodowany sytuacją polityczną, wiarą w niewinność najbliższych czy myśli małej dziewczynki. I to właśnie ona - Addie, zadziwia mnie w tej książce najbardziej. Jest ona bowiem wyjątkowo dorosła jak na swój wiek. Jak dla mnie autorka mogła dać jej więcej lat, aby opowieść była bardziej wiarygodna. Oprócz tego wartka akcja, niewiadoma kto jest Twoim przyjacielem, a kto największym wrogiem i tajemnica, która z każdym rokiem staje się coraz ciężka do utrzymania.

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Czarna Owca

Komentarze

Popularne posty